Söndag

Ja den här dagen har varit rätt härlig :) imorse bestämde jag och mamma att vi ska ut och gå långpromenad med hundarna så vi tog en varsin i koppel och gick. Och vi va ute kanske 40 min. Sen när vi kom tillbaka bytte vi hundar och tog återigen en varsin och gick ut på promenad. Va ute i 40 min igen. Skönt! Det har varit riktigt härligt höstväder idag!

Sen åkte vi in till Nyköping för att köpa hundmat, så vi passade på att gå på Rusta och kolla lite samtidigt och även handla på Willys. Köpte energidryck därifrån, mums! :) Åkte hem, va här en stund. Sen till Yvonne och hälsa på! Va där i flera timmar! Så kom syrran och dom hit, då tog vi med oss henne hem till Yvonne och satt där ett tag igen :) fikade och så!

Så det har varit fullt upp hela dagen! Skulle väl egentligen läst psykologi men det blev inte av! Nåväl, det får bli av på håltimmen imorrn. Nu funderar jag på vad jag ska ha på mig imorrn.. Vi har ju skolfotografering! Sista riktiga skolfotot, måste ju va fin då :P

Nej nu orkar jag inte skriva mer. God natt, eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback