Skolan

Japp här sitter man i skolan, väntar på att svenskan ska börja.. En halvtimme kvar. Angelina va/blev sjuk och åkte hem där hennes pojkvän väntade på henne. Så här sitter man då och väntar på andra och således sista lektionen för dagen.
Vi ska påbörja nåt nytt i svenskan idag, så det är väl kanske dags att göra klart inlämningsarbetet innan denna veckan tagit slut! Det ska ju trots allt in nästa onsdag, så ska köra hårt och fokusera på skolan hela veckan ut! Har inlämningsarbete i både svenskan och geografin..och på fredag ska vi göra nån analysuppgift på lektionen på marknadsföringen, så måste läsa kapitlena igen för att repetera och se till så jag verkligen kan allt! Jag hoppas det inte blir nåt mer nu tills nästa vecka.. Det blir alltid mycket att göra veckan före lovet, suck! Nåväl, jag har själv valt att gå gymnasiet så jag ska inte klaga alltför mycket. Men lite får man faktiskt klaga.

Ha en bra dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback