Sitter i skolan...

...Väntar på att sista lektionen innan lovet ska börja! Italienska, kul :) Börjar om ca 20 minuter, så har lite tid att softa. Inte för att italienska-lektionerna nånsin är ansträngande, haha!

När jag slutar kommer familjen och hämtar mig. Då ska vi åka till min syster för att fira min systerson/gudson Jonatan för han fyller 4! Lillkillen blir bara större och större :) och hans lillebror Kristian är inte alltför långt efter han heller! Tiden går så fort! Känns som om det va alldeles nyss som Jonatan och Kristian föddes! Nu är dom redan 2 respektive 4 år gamla!

Kollade på Insider igår. Det handlade om fotbollshuliganerna.. Känns helt sjukt att människor, både yngre och äldre, slåss på det viset! Och sen försöker de rättfärdiga sig genom att säga att dom "slåss för laget".. SJUKT! Jag fattar inte hur folk tänker ibland!

Nåväl, imorrn är det då dags för högskoleprovet! Känns rätt bra faktiskt, är nog inte så svårt! Och om det är nåt man verkligen inte vet, så kan man alltid gissa på något svarsalternativ. Det är ju bättre än att inte svara alls!

Nej nu ska jag surfa runt lite innan jag börjar! Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback