Nu vet jag..

..vem som är min handledare i projektarbetet. Det är Kristina, som även är min mentor...men gud vilken tur jag har då! *not*.. Jag får väl göra det bästa av situationen! Hon har ju trots allt examen från juristlinjen så hon kan förhoppningsvis komma med några goda råd och idéer. Jag ska försöka se positivt på det, annars blir det säkert inget av saken.

Nu ska jag göra klart psykologi-arbetet...ännu en gång, suck. Varför måste jag drabbas av sånt där? Nåväl, det måste göras. Efter det ska jag nog börja fundera på hur jag ska gå tillväga med mitt projektarbete, så det blir nog inte alltför mycket bloggande mer idag. Skriver nog ett inlägg till senare när jag är klar med allt!

Ha en trevlig eftermiddag allihop!

Kommentarer
Postat av: Nina

tack! känner mej bättre nu!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback