Mys framför teven!

Jag har gjort klart psykologin ännu en gång och skickat det ännu en gång, hoppas det inte försvinner nåt den här gången. Jag har även gjort lite på mitt projektarbete, men det är mest det som min handledare vill se nästa vecka.
Sen satte jag mig framför teven, kollade på One Tree Hill och sen dess har jag suttit och häckat där :) blev lite mys med Bella för hon kom och ville upp till mig i soffan! Så där satt vi båda två och kolla på teve, fast jag klappade henne förstås för det är så det ska va ;) hehe.. Bella sitter fortfarande i mitt knä, så vi har gosat massvis haha.. Det är härligt att ha hundar! Jag ska lätt skaffa mig en liten vovve när jag pluggat klart, blir väl om ca 6 år men då har jag ju i alla fall tid med en liten sötnos!

Jag funderar på att äta lite äppelpaj med vaniljsås sen när jag kollar på Desperate Housewives :) Det tycker jag låter som en bra idé!

Imorrn ska jag till öronläkaren på förmiddagen, direkt efter det ska jag göra ett audiogram på sjukhuset. Hoppas verkligen min hörsel har förbättrats efter operationen! Inte för att jag tycker att den har förbättrats särskilt mycket, tycker jag hör lika dåligt som förr. Men det visar sig imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback