Måndag

Ja idag har varit en soft skoldag! Började med svenska, jag pratade med läraren och bestämde mig för att göra nåt helt annat inom analysen! Något mycket roligare, haha! Nåväl. Sen hade jag PA-möte med min handledare, vi pratade lite och jag ska köra igång med att leta info m.m. tills nästa gång vi ses. Då vill hon även se en projektplan, så det gäller att finslipa frågeställningarna och syftet lite grann!

Klockan 12 hade vi skolfotografering. Hör och häpna, jag fick stå upp!! Jag har aldrig i hela mitt liv stått upp på gruppfotot. Så när fotografen sa åt mig att ställa mig upp istället för att sitta ner, så blev jag helt chockad. Jag ba "Va? Jag?!" Haha.. Det lät nog rätt roligt då jag sa det :) Nåväl, så jag ställde mig upp och stog där, haha. Efter det hade vi en mycket kort psykologi-lektion, kanske en halvtimme eller nåt. Och nu sitter jag här vid datorn, har hunnit prata med min mentor också och vi kollade min studieplan. Allt va som det ska vara :)

Jag tänkte läsa lite italienska nu innan vi börjar lektionen, eftersom jag inte har så mycket annat att göra. Jag börjar inte förrän 15.15 så jag hinner gott och väl läsa det om och om och om igen om jag så vill.. Fast det känner jag inte för, haha. Så jag sitter här ett tag innan jag läser lite i italienska-boken. Sen sätter jag mig väl där uppe och softar i nån soffa tills vi börjar.. Är rätt skönt att bara slappa! Slutar 16.00, då kommer snälla mamma och hämtar mig :) jag har det lite lyx jag, som får skjuts både på morgonen och på eftermiddagen! Hehe.

Undra vad vi ska äta till middag? Vi köpte potatis igår iaf, så om jag får bestämma så blir det potatis- och köttfärssoppa. Det är riktigt gott! Och det va ju så länge sen vi åt det senast! Får nästan ringa mamma och säga det redan nu, så kan hon laga maten innan hon hämtar mig. På så vis kan jag bara sätta mig och äta när jag kommer hem, jag gillar den idén :)

Nej nu ska jag läsa lite bloggar, plugga lite italienska och softa tills vi börjar igen! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback