Lunch

Ja det va riktigt gott med lunch! Pastagratäng och potatismos på knäckebröd.. Hehe..

Jag har återigen den där känslan av att jag vill shoppa. Men jag har ju inte råd! Får nöja mig med att kolla runt helt enkelt. Hoppas skorna jag beställde förra veckan kommer idag eller senast imorrn! Längtar verkligen..och hoppas dom är lika snygga i verkligheten som dom är på bild! Och mitt största hoppas är att dom ska sitta bra..!

Om en halvtimme är det dags för psykologi, vi ska börja med inlärningspsykologi. Kan ju bli intressant! Det märks då. Om inget annat så blir väl lektionen rolig i alla fall, läraren är lite flummig :) vilket är enbart positivt, faktiskt!

Nu har Angelina fått veta vem som är hennes handledare i projektarbetet.. Undra när jag får veta vem som är min?? Snart hoppas jag verkligen. Jag borde nog börja arbeta lite med det också... Har inte riktigt fått igång min hjärna efter sommaren. Den vill verkligen inte samarbeta! Det beror nog på att vi först inte hade ett skit att göra men nu helt plötsligt verkar det vara jättemycket.. Sånt suger! Men det är bara att kicka igång hjärnan, köra hjärngympa eller nåt annat bra.. Men det löser sig, det vet jag! Jag är smart och jag kan göra vad jag vill bara jag tar mig orken till det!

Nåja, nu ska jag skriva ut psykologi-arbetet och läsa lite bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback