Lång håltimme...

Jag är så uttråkad. Har suttit här vid datorn nu i två timmar..eller nåt sånt.. Och nu har jag verkligen gjort allt jag kan göra vid datorn. Finns inget mer att göra, absolut ingenting. Om jag nu inte förstås kollar in mitt schema...för att se om det hänt nåt nytt på det. Det kan jag ju förstås göra. Det ska jag nog göra, efter att jag skrivit klart det här inlägget.
Snart är klockan äntligen 15.15, italienska woho! Slutar 16.00, tar bussen hem 16.20, det är fortfarande hemskt att jag inte kan lyssna på musik. Världens tråkigaste hemresa? Troligtvis.
Jag borde avrunda här, kolla mitt schema och hämta italienska-boken+blocket för att sedan ta mig till klassrummet. Vi är stor grupp idag, jag vill gärna ha platsen jag brukar sitta på.
Ha en trevlig eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Helena

Det var en lång dag. Förstår att du är uttråkad! Hoppas att du får en skön kväll!

Postat av: Angelica

hoppas du får en bra kväll=)

2007-10-01 @ 17:40:38
URL: http://anjelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback