Låååång sovmorgon

Ja det är sovmorgon till 13.20 idag :) och jag sov faktiskt rätt så länge! Ända till halv 9..! Det va otroligt skönt! Klev upp och va effektiv ett tag, läste marknadsföringen (både i boken och mina anteckningar), så jag tycker väl att analysuppgiften imorrn borde gå bra! Nu när jag känner mig uppåt och redo för skolan så skulle jag väl kanske börja med språkanalysen i svenskan också... Med tanke på att den ska in på onsdag!
Men jag har planerat min tid väl, säger vi. Jag har i alla fall kommit fram till att jag ska göra analysen nu i helgen och vara klar med den absolut senast på söndag. Sen måste jag börja med geografiarbetet.. Som ska in på torsdag! Och den ska vara klar absolut senast på onsdag. För på torsdag förmiddag nästa vecka ska jag sova och slappa, så är det bara!
Ja just det ja, jag ska ha en debatt i svenskan på måndag morgon. Direkt på morgonen. Jippi.. Eller inte! Jag hatar debatter, dom är så tråkiga. But a girls gotta do what a girls gotta do..! Så det är bara att genomlida skiten.
Idag har jag geografi och engelska. Engelskan är kul, det går bra som fan (som vanligt). Geografin går också bra, men det är inte lika kul. Ibland är det intressant, ibland inte. Men det är lite kul att lyssna på läraren, för han har en väldigt sovande röst..och det varvas med att han inte alltid vet vad han ska säga "för att, för att, för att, för att det blir ... " så då vaknar man till.
Imorrn ska jag ut och äta med Angelina och hennes pojkvän Robin! Tror jag i alla fall.. Vi tänkte oss kinamat först, men det börjar luta sig mot pizza istället. Haha. Det märks imorrn vad det blir! Nåväl. Nu ska jag gå och prata med min mamma.
Ha en bra dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback