Helgen

Den här helgen va bra, vi va på kryssning till Helsingfors! Kan väl inte säga mer än att jag hade kul! Och att vi åt gott i Helsingfors :)

Nu sitter jag i skolan, har inte hänt nåt intressant idag egentligen. Snart ska jag väl plugga lite inför duggan i psykologi imorrn.
Så börjar italienskan 15.15 också, hoppas ettorna kommit ikapp oss andra nu! Så att vi hamnat på samma nivå.. Börjar bli så tråkigt att bara göra samma sak hela tiden! Lite kul att det finns ettor, tvåor och treor i samma italienska-grupp! Men så kan det gå när man väljer det som individuellt val. Jag klagar inte i alla fall, eftersom dom fick in det på mitt schema! På så här vis slipper jag läsa bank- och aktiekunskap. Det är jag glad över!

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback