Haha

Ja det va ju en intressant geografi-lektion. Oerhört många som kom dit. INTE. Det va studentfest igår så ungefär en femtedel av klassen kom nu på morgonen. Dålig stil!!

Har bara svenska i eftermiddag :) soft, två lektioner på hela dagen! Sånt gillar vi!

Ska till öronläkaren snart, mamma kommer och hämtar mig vid kvart över 10. Har tid 10.40, sen audiogram 11.00... Hoppas det inte tar alltför lång tid, så jag hinner äta innan vi börjar kl 12.05! Vore så himla jobbigt att inte ha fått i sig nån mat innan dess, är redan hungrig nämligen.. Men jag har räknat ut att om dom är snabba på sjukhuset så bör jag hinna till lunchen senast 11.40. Vore bra!

Igår kväll kollade jag på Desperate Housewives, det va bra som alltid annars också :) Sen bestämde jag mig för att jag ska sova tidigt, så stängde av innan So You Think You Can Dance började, eftersom jag inte ville fastna framför teven. Synd, hade gärna velat se finalen! Men jag kollar på reprisen i helgen istället, funkar lika bra!

Och justeja, nu har jag äntligen fått mitt psykologi-arbete inlämnat! Känns riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Angelina

Haha, jaa men vi va där på geografin i alla fall:D:D Bra jobbat av oss=)

2007-10-03 @ 09:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback