Haha..

Glömde skriva om psykologin förut. Vi har alltid psykologi i Aulan på måndagar, eftersom det är två klasser som har psykologi samtidigt. Men idag behövde två andra klasser Aulan eftersom dom skulle få besök av någon föreläsare. Så vi fick en mindre sal.
Psykologi-läraren kommer lite tidigare till lektionen och säger "Exakt kl 12 stänger jag dörren och låser, eftersom vi inte får plats fler här inne. Så får dom komma på andra halvan av lektionen, då får ni sluta".. Så blev klockan 12, han stängde dörren och låste den. Dom som kom för sent stog utanför och knackade på, försökte få komma in. Då öppnade han dörren och sa "Tyvärr, ni får inte vara med".. Haha det är verkligen obeskrivligt, vilka miner dom fick! Sen berättade han för dom att dom får komma tillbaka om 40 min och ha lektion då.

Nu när jag äntligen skulle åka hem gick jag till busstationen och väntade på bussen.. Efter en liten stund kommer det en tjej som också skulle med samma buss, hon satte sig bredvid mig på bänken. Då ser jag att hon inte har några skor på sig! Herregud! Vem går utan skor i oktober?? Jag blev rätt förvånad faktiskt..!

Nu är jag hur som helst hemma! Höll dock på att missa min busshållplats, va nånstans i min egen lilla värld.. Märkte sedan att "Shit, här ska jag av!".. Så tröck jag på STOP-knappen några meter innan hållplatsen och busschauffören tvärnitade! Men ja, jag kom av bussen i alla fall. Som tur va!

Mamma hade gjort middag, så det va bara att äta när jag kom hem. Ris med korv stroganoff :) Mums! Så det åt jag när jag kollade på How I Met Your Mother.. Hyfsat bra serie! Den har sina roliga stunder, hehe..

Så nu ska jag väl sitta lite på msn, läsa lite bloggar och kolla min lunar! Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Angelina

hahaha, så jävla kul det va!!! Tur att vi alltid är först in i klassrummen;)

2007-10-01 @ 18:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback