Glad!

Stövlarna passade precis som dom skulle! Funkar både med tjock strumpa och utan tjock strumpa, så jag är väldigt nöjd! Har inte provat dom förrän nu, kom lite emellan.
Vi hämtade ut stövlarna, åkte till Yvonne för att hälsa på och även till brorsan en sväng. Kom hem, tänkte att nu ska jag prova skorna men först skulle jag skicka psykologi-arbetet till min skolmail så jag kan skriva ut det imorrn och lämna in det.. Kollar igenom arbetet och ser förskräckt att det jag skrivit senast på arbetet inte sparats!! Åh nej! Så hemskt! Så nu måste jag göra om två av frågorna.. :( skitjobbigt!

Men en positiv sak är ju att stövlarna passade i alla fall.. Så det är jag glad över, trots att det gick som det gick med psykologi-arbetet! Får helt enkelt prata med läraren imorrn och förklara hur det ligger till, jag tror nog han är förstående. Så jag ska fråga om jag kan få göra klart det imorrn eftermiddag och lämna in det på onsdag..

Men nu ska jag sluta skriva och glo på tv eller nåt! God natt och sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback