En ny vecka

Och så var det måndag igen, en ny vecka har påbörjats. Hur gick det med min pluggdag igår då? Hm, ärligt talat inte så himla bra.. Haha.. Jag va ute på promenad och kände mig pigg och glad. Sen kom jag in och gjorde lite på min språkanalys, sammanställde resultat och så. Sen blev det tråkigt.. Så jag tänkte att jag tar en paus och gör lite annat under tiden, för att sedan ta itu med svenskan igen.. Det blev så att jag gjorde massa annat under resten av dagen, fast ingen mer svenska. Haha. Så nu sitter jag här i skolan, har håltimme och arbetar med min språkanalys här. Jag har kommit hyfsat långt nu, så jag vågar nog påstå att den kommer vara klar ikväll! Och när denna är klar, då är det bara att börja med geografin och jobba hårt med att få det klart tills på torsdag!

Men jag är inte särskilt orolig, jag arbetar bäst under press! På så här vis får jag ut det mesta av mig själv! Och det brukar innebära att jag får MVG ;) som lägst får jag VG eller VG+. Och som sagt, oftast MVG.
Fick för övrigt MVG på min uppsats i engelskan, men det hade jag väntat mig :)

Nej nu ska jag skriva lite till på min språkanalys, sen ska jag skicka den till min mail och göra klart den hemma!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback