Ännu en måndag

Japp, så sitter man i skolan igen..ännu en måndag..en ny vecka.. Och jag önskar att jag bara fick ligga hemma i sängen och sova! Idag är en sådan dag.
Och inte blev det bättre av att jag inte hade någon musik på bussen, för jag har lånat ut mina hörlurar till brorsan. Hade totalt glömt bort det, kom på det imorse.. Suck.

Okej, nu har jag gnällt av mig så nu ska jag vara positiv! Idag har jag psykologi och italienska :) ska bli kul. Har svenska nu på morgonen, det är väl helt okej.

Igår kväll så blev jag sugen på äppelpaj.. Så tänkte att det ska jag baka! Övertalade mamma till att hjälpa mig och så åkte vi då till affärn för att köpa äpplen och vaniljsås! Kom hem, bakade, åt lite äppelpaj. Då va jag nöjd och gick och la mig framför teven för att kolla på ...och så kom Polly! Den va väl helt okej, om inget annat så somnade jag i alla fall till den :) Hehe..

Nu ska jag sluta skriva och va lite social med Angelina..tänkte jag..men hon skriver blogg just nu.. Haha!

Nåväl, ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Angelina

Hahah, jaa det lät ju som en höjdarfilm det!!! Och nu skriver jag inte blogg längre:p så nu ska du enligt dig själv vara social med mig!!! haha...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback