Söndag kväll

Jag har faktiskt lyckats hålla mig borta från glassen hela helgen, bra gjort av mig!

Övningskörde både igår och idag. Det gick väldigt bra, med tanke på att det va fjärde respektive femte gången jag körde! Jag är nog en naturlig talang inom bilkörningen! Hehe.. Det är en jävligt bra teknik att bara köra ut på vägarna direkt, utan att köra omkring på en parkering eller nåt innan. För då lär man sig direkt att hålla koll på allt annat som händer runt omkring direkt, samtidigt som man kör. Istället för att köra runt på en jävla parkering i evigheter och göra samma sak hela tiden. Som sagt, bra att åka ut på vägarna direkt! Men det är ju klart, det kanske inte passar allihop, men det funkar för mig.

Jag har gjort upp en lista på vad jag ska göra varje dag under den kommande veckan och satt upp den på kylskåpet hemma. Då blir jag påmind om det ständigt och kommer därför att göra det jag faktiskt måste göra! Vi får se hur det funkar med att ha en sån lista uppsatt, men det märks ju när veckan passerat hur det gått.

Annars har jag faktiskt chillat en hel del i helgen, blivit mest tv-tittande och matlagande. Det är så jag vill ha det! Hehe..

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback