Skolan

Sitter i skolan och väntar på att italienskan ska börja.. Sista lektionen för dagen! Börjar bli hungrig också, ska nog ringa mamma och be henne ha maten klar tills 17, då jag kommer komma hem.. Eller nån gång då i alla fall.

Angelina och dom hälsade aldrig på i helgen, de hade tydligen bara varit en svängis och köpt glass sen åkt hem igen!

Haha för 5 minuter sen så loggade jag ut från min användare för att gå till italienskan som jag tänkte började 15.00, men så kom jag på att den inte börjar förrän 15.15 så jag loggade in igen haha! Tänkte att jag kan slå ihjäl lite mer tid innan jag ska prata med Helena (min italienska-lärare) om fredagen. Ska ju på Saco-mässan med skolan då. Frivilligt och ja, jag vill dit! :) Så jag missar fredagslektionen, tänkte kolla med henne om jag kunde komma på morgondagens lektion istället, då missar jag inget.

När jag kommer hem ska jag plugga psykologi, eftersom vi har prov imorrn! Men det kommer gå bra, som vanligt. Har läst igenom hela häftet en gång nu, ska läsa igenom det en gång till när jag kommer hem och även svara på frågorna. Sen får det va!

Nej nu ska jag väl ta och ringa till mamma och be henne ha maten klar om två timmar.. Känns som en evighet tills dess! Kommer hinna bli ganska matgrinig gissar jag på... Haha..

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback