School

Sitter i skolan, har haft redovisningen för en stund sen. Den gick väl bra! Fick ju med det jag ville säga plus lite till så man kan ju inte gnälla direkt. Haha. Dessutom är det reflektionen som bygger på redovisningen som är det viktiga, inte själva redovisningen i sig. Nåväl, det gick bra hur som helst.

Snart ska vi ha Engelska C och då är det arbete med Mission Great Britain som gäller! Med andra ord kommer tiden säkerligen flyga iväg för att vi vet precis vad vi ska göra idag och det kommer nog ta hela lektionen. Sen ska vi ju skriva logg också, vi får inte glömma att nämna det vi gjort nu i veckan.

När jag kommer hem ska jag plugga marknadsföring och italienska. Har prov imorrn och jag har inte pluggat nåt än :) men italienskan kan jag ju ändå, den ska jag bara läsa igenom för att repetera lite grann. Har ju inte haft italienska alls efter lovet. Marknadsföringen har jag inte ens läst igenom så den blir väl lite knepigare, men jag ska läsa tills Lyxfällan börjar för det ska jag se!

Undra vad vi ska äta till middag idag? Jag hoppas på pizza! Är riktigt sugen på det, hehe..

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback