Middag :)

Jag kom hem för en stund sen. Har varit på middag hemma hos Heidi och Ted, som tack för att jag hjälpte till i flytten :) Det va riktigt god mat!

Till förrätt va det stekt/rostat bröd med en väldigt god röra, som jag inte kommer ihåg vad den heter.
Till huvudrätt va det scampi med bulgur och sötsur sås.
Till efterrätt va det chokladmousse med polkagrisbitar på.

MUMS!!!! Så gott det va! Haha jag sa åt Ted att jag kommer dit nästa söndag också då.. :P Nej men allvarligt talat, det va otroligt gott! Så det va en lyckad kväll det här :) Stannade kvar där ett tag efter middagen också och vi pratade om allt möjligt. Jani och Tintin drog därifrån tidigare än mig.. Jag va väl kvar, ja jag har ingen aning om hur länge efteråt men max en timme efteråt, tror jag :P sen började klockan bli sent så jag ringde till mamma som kom och hämtade mig.

Nu ska jag väl röra mig mot sängen, ska bara avsluta med att lägga in texten från låten Apologize, som enligt mig(och säkerligen många andra) är väldigt bra!

I'm holding on your rope,
Got me ten feet off the ground
And I'm hearing what you say but I just can't make a sound
You tell me that you need me
Then you go and cut me down, but wait
You tell me that you're sorry
Didn't think I'd turn around, and say...

That it's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late

I'd take another chance, take a fall
Take a shot for you
And I need you like a heart needs a beat
But it's nothing new - yeah yeah

I loved you with the fire red-
Now it's turning blue, and you say...
"Sorry" like the angel heaven let me think was you
But I'm afraid...

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late whoa.....

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, yeah-
I said it's too late to apologize, yeah-
I'm holding on your rope, got me ten feet off the ground...

God natt!


Kommentarer
Postat av: Angelina

Fan va gott det lät=) haha, nästan avundsjuk här ju...:p

ja den är otroligt bra den låten=)=)

2007-11-12 @ 09:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback