Lyxfällan

Har surfat runt nu efter att ha kollat på Lyxfällan. Varje gång jag ser det programmet blir jag oerhört förvånad över hur folk kan strula till det för sig själva! Paret som va idag, alltså den där killen... Fy fan vad jag blev sur på honom, tyckte att det va synd att jag inte kunde hoppa in i tv:n och ge honom en örfil! Snacka om sjukt att han lånar ut pengar till sin sambo för att dom ska kunna äta middag ute ihop. Hur jävla svårt kan det va att bjuda?! Och förresten, att hon måste betala massor som egentligen borde betalas gemensamt. Åh, jag vet inte ens vad jag ska säga längre, jag blir bara irriterad. Hoppas verkligen killen fått sig en tankeställare och inte har återgått till sitt gamla beteende i alla fall!

Nu ska jag borsta tänderna och sedan dra mig till sängen. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback