Jag vet

Jag uppdaterade aldrig igår. Men bättre sent än aldrig!

Under lovet har jag gjort högskoleprovet. Jag har gång på gång funderat över varför man får för sig att gå upp klockan 6 på en lördagsmorgon, åka in till stan och göra ett prov som håller på till efter 16. Och dessutom betala för provet?! Haha. Men för säkerhets skull :) Mina betyg är i och för sig rätt bra, har MVG i det mesta. Och det jag inte har MVG i har jag VG i. Så det räcker ju en bra bit. Men i alla fall, känns som en självklarhet att göra högskoleprovet. Det är ju bäst att söka in på både HP och betygen!
Efter att jag gjort provet så gjorde jag så mycket som inte ett skit i några dagar! UNDERBART! Jag älskar att bara ligga och kolla på tv, zappa i pauserna och slappa som bara den! Det enda som saknades var Marko.. Men snart så, snart! Längtar..
Träffade Angelina någon dag på lovet. Vi lunchade på McDonald's, så nyttigt ;) Men jag kände att jag ville vara nyskapande så jag svek Chicken McNuggets och köpte en McChicken istället. Jag vägrar äta de vanliga hamburgarna. Förutom cheeseburgare förstås. Sen gick vi omkring på stan och tittade runt lite!
I torsdags och i fredags hjälpte jag Heidi och Ted att flytta. Flytten gick snabbt, vi blev så gott som klara på fredagen! Hur som helst, där gick dom två dagarna i alla fall.
I helgen tog jag det lugnt och fixade lite grann hemma. Umgicks med familjen och så. Kollade på tv, slappade och åt lite chips! Härligt är vad jag kallar det! Som sagt, det enda som saknades var min underbara älskling.. Men jag njöt av lovet så mycket som jag kunde ändå och sket i allt som har med skolan att göra!

Nu har skolan kört igång igen, det blev en mjukstart. Fick veta vad jag fick på min språkanalys i svenska C. Fick MVG! Det blev jag riktigt glad över!
Skulle egentligen haft italienska 15.15 men frågade läraren ifall vi skulle göra något nytt på lektionen. Hon sa att vi inte skulle påbörja något nytt utan bara plugga inför provet på fredag och så sa hon att jag kan gå hem och göra det om jag vill eftersom det flyter på så bra för mig hela tiden :) så måste säga att jag fick en bra start i skolan igen! Särskilt som jag bara ville ha mer lov! Men nu är det skönt att skolan kört igång igen. Nu ska jag bara kämpa på till jullovet. Jullovet ska spenderas med min älskade Marko! Han är mitt allt!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback