Inget Simpsons :(

Nej det va bara ett avsnitt av Simpsons igår kväll. Jävla Uefa Champions League som ska gå då det egentligen ska va Simpsons. Taskigt. Men jag hann åtminstone se nästan hela avsnittet igår i alla fall, missade bara de första 10 min eller nåt sånt. Gillar att det kommit nya avsnitt! Man har ju sett nästan alla gamla :) Nu är det bara att köpa boxarna, men det är på god väg!

Idag har jag sovmorgon till 13.20, härligt! Sov ända till klockan 8 imorse, vilket behövdes! Kände mig så utvilad och glad när jag vaknade idag. Hade väl tänkt ta mig till Guldfynd innan skolan idag men jag tar det efter skolan istället. Orkar inte åka buss och greja när jag ändå kan få skjuts lite senare ;) Ska väl meddela Angelina om att jag kommer till skolan vid 13-tiden, så vi hinner köra igenom redovisningen en gång innan vi faktiskt ska ha den. Kan ju va bra att ha övat lite grann innan :)

Det blir en soft dag, geografin med massa redovisningar och sen engelska C! Engelskan är alltid rolig. Idag kommer vi ha massvis att skriva i våra loggar, eftersom vi faktiskt jobbat lite med Mission Great Britain nu under veckan också. Vi kommer lätt att få åka iväg till London!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback