Helgen och annat

Ja i lördags va jag, Angelina och Angelinas pojkvän Robin i Stockholm. Vi gick på bio, såg SAW IV, den va bra tycker jag! Det va mycket mer handling i den än det va i trean..

Efter bion tänkte vi ta drive through på McDonald's, så vi åkte iväg till (nästan) närmaste Donken. Vi beställde det vi skulle ha, så körde Robin fram till första luckan. Ingen där. Så vi åkte fram till andra luckan. Ingen där. Så vi backade tillbaka till första luckan igen, då såg vi killen som tog beställningen sticka ut huvudet från andra luckan! Så vi åkte fram dit igen. Då skulle Robin betala med kort och han i luckan frågade om han skulle betala med kod. Ja det skulle han ju göra. Så då va vi tvungna att backa till första luckan igen för att apparaten man slår in koden på fanns där! Haha! Sen åkte vi fram till andra luckan och så fick vi äntligen vår mat!
Haha jag och Angelina låg dubbelvikta i bilen och skrattade ihjäl oss! Det va så jävla roligt!

När vi skulle åka hem mitt i natten så va det snöstorm och skit, jobbigt! Hemresan gick inte så fort med andra ord, haha. Man såg knappt vart vägen gick.. Jag är glad att vi inte kom hem senare än halv 4 i alla fall! Igår så sov jag ända till 12.30!! Jag kan inte minnas när jag senast sovit så länge, om jag någonsin gjort det ens en gång?! Jag va ganska så förvånad när jag vaknade och kollade på klockan, hehe..

Om 20 minuter börjar italienskan, det ska bli kul! Idag höll jag mitt argumenterande tal och det gick bra! Jag skakade innan jag gick upp, jag skakade när jag väl va uppe och jag skakade när jag gick och satte mig igen. Men det hade tydligen inte märkts att jag va nervös, för jag verkade helt lugn! Jag blir alltid så nervös när jag ska hålla tal, särskilt argumenterande tal. Men som sagt, det gick bra. Pratade med Jocke, min svenskalärare, nyss också. Han sa att det gick jättebra och han hade inget negativt att säga! Så jag fick MVG på talet. Nice! Nu har jag definitivt mitt MVG i Svenska C säkrat.
Det är bara rapporten och CV kvar att göra. Jag är klar med mitt CV så det gäller att jobba hårt på rapporten! Den ska in nästa onsdag men tänkte va klar med den tills nu på onsdag, det blir bäst så. Kan ju tillägga att vi haft ca 2 månader på oss att göra rapporten.. Men jag måste ju göra allt i sista stund, haha! Men jag tvekar inte på att det blir bra, det blir alltid bra när jag gör det. Hehe.

På torsdag åker jag äntligen! WOHO! Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback