Fan va bra!

Fan va jag är bra! Skolan har gått skitbra den här veckan, allt flyter på hur bra som helst! Jag har fått veta hur det gick på geografi-uppgiften som jag lämnade in innan lovet, om bergets kretslopp. Det gick väldigt bra! Han hade dock inte betygsatt det än, eftersom den andra delen av uppgiften ska in nästa vecka. Den individuella reflektionen, som baseras på våra egna redovisningar imorgon. När han läst den andra delen, då ska han betygsätta allas uppgifter. Men jag är säker på att det kommer gå finfint, eftersom det alltid går bra för mig ;)

Hade betygssamtal i Svenska C också. Det gick skitbra och han sa att om han skulle sätta betyg på mig nu skulle det utan tvekan vara MVG. Sånt gillar jag att höra! Det bekräftar bara att jag arbetar bäst under press, för allt jag lämnar in gör jag så gott som i sista stund, men jag ser alltid till att ha allt klart i tid.

Hade utvecklingssamtal imorse också. Fanns absolut inga klagomål på mig, utan jag va en exemplarisk elev på skolan. Så jag måste bara skryta lite grann över att jag är så jävla duktig som jag är. Även fast jag har hur mycket som helst att göra samtidigt så klarar jag alltid av att göra det riktigt bra.

Nu över till annat. Ikväll ska jag kolla på Grey's Anatomy och chilla. Ska snart hoppa in i duschen och kolla på Simpsons efter det. Det börjar om 3 minuter så borde väl ta mig till duschen så hinner jag se efter pausen och avsnittet som börjar 20.30!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback