Ben & Jerry's..

..är livsfarligt! Eller nästan i alla fall. Jag köpte Chocolate Fudge Brownie för några dagar sedan. Jag åt upp första halvan av burken första kvällen och andra kvällen tog den slut. Så idag tänkte jag att jag vill ha lite glass och pigga upp mig själv. Fick skjuts till affärn och köpte Chocolate Therapy den här gången. Tänkte att den kanske räcker lite längre... Ack så fel jag hade! Jag åt upp hela på en gång.. Haha.. Det är farligt gott! Nu ska jag inte köpa glass på ett bra tag.. Eller vem försöker jag lura egentligen? Jag kommer nog köpa en ny burk i helgen och mumsa i mig den.. Haha.. Kommer bli lite väl dyrt i längden känner jag, men det är så värt priset!

Annars så va jag och Angelina och pratade med kontorschefen för Handelsbanken i Nyköping. Vårat projekt i Engelska C handlar ju om Handelsbanken. Mötet va väldigt givande! Vi fick definitivt svar på våra frågor och vi fick dessutom en biobiljett, en reflex och ett nyckelband var :) Tänkte att jag måste ju nämna det här! Hon va så himla trevlig, Eva Dahlberg hette hon. Och om det va något mer vi undrade över skulle vi inte ens tveka på att höra av oss, känns skönt att det fortfarande finns folk som ställer upp på att träffa elever som gör projektarbeten!

Nu när jag piggat upp mig med glass ska jag göra klart min individuella reflektion i geografi och sen ska jag maila det till läraren! Jag får skynda på, med tanke på att Lyxfällan börjar om 10 minuter!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jaa verklligen. Ingenting går upp mot lite B&J :)
Ha det bra!

Postat av: LINA#2

GUD, vad gott det låtar, älskar den smaken, men alla e goda :D

2007-11-15 @ 19:56:43
URL: http://www.juridikt.blogg.se
Postat av: andriana

Ben & jerrys är rena rama mordet :O

2007-11-15 @ 19:58:10
URL: http://andriana.blogg.se
Postat av: andriana

Ben & jerrys är rena rama mordet :O

2007-11-15 @ 20:00:08
URL: http://andriana.blogg.se
Postat av: The gossip Lady

ben&jerrys är såååå gott!

2007-11-15 @ 20:00:44
URL: http://GOSSIPLADY.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback