Är i skolan

Japp, sitter här och väntar på att italienskan ska börja.. En halvtimme kvar. Har funderat ett bra tag på vad jag ska ha ett argumenterande tal om i svenska C på onsdag. Jag har inte kommit på nåt än. Måste komma på nåt idag och även skriva talet idag, för jag ska kunna det utantill på onsdag! Får lite panik, men jag löser det. Jag löser det alltid på något sätt.
När jag väl kommer på ett ämne så kommer jag också på att det har blivit talat om så många gånger förr, så då vill jag ju självklart inte prata om det. När man har haft tal i 3 år på samma skola så känns det mesta rätt uttjatat..

Hade prov i italienska i fredags, det gick nog bra. Kändes bra i alla fall! Får nog veta hur det gick nu på fredag, eftersom det är jättemånga som ska göra provet idag istället.

Helgen var rolig, det va inte bara middagen utan också när jag va hemma hos Angelina! Jag åkte in till Nyköping i lördags, då kom hon och hämtade mig från busstationen. Vi åkte hem till henne och började nästan genast på vår matlagningsvideo... Hahahahahaha.. Den blev rätt rolig! Måste be henne skicka den till mig. Vi gjorde köttfärsbiffar med pasta och nån sås till. Det blev faktiskt gott! Sen gjorde vi efterrätt också, men vi kunde inte filma allt eftersom batteriet på kameran tog slut. Hur som helst, vi hade skitkul! På kvällen, vid 23.30 nån gång, så skulle vi kolla på vår lilla video. Jag kan ju säga att vi garvade som fan! Haha.

Nej, nu ska jag nog ta och fundera vidare på något ämne. Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback