Sitter i skolan...

...har inte alltför mycket att göra. Hade tyska nyss, gjorde min Steckbrief och skrev sen ett brev av det. Sen gjorde jag inget mer, för lärarn hade inget mer planerat. Hon tyckte det va bra. Så jag satt där och glodde ner på pappret tills hon sa att jag fick sluta :P jag va den enda där. Jag har slutat förvånas över hur ofta jag är själv på tyskan :P Alla andra skolkar ju hela tiden, idioter. Nåja.

Så nu sitter jag och Bitchen i datorsalen och skriver varsin blogg, för att vi inte har nåt att göra. Jag tvingade henne att skriva en blogg för hon uppdaterar aldrig sin, men det gör i och för sig inte jag heller. Men i alla fall ^^

Idag ska jag inte göra så mycket. Ska göra klart min bokanalys och sen ska jag bara mysa med Marko! Imorrn ska jag lämna in bokanalysen.
På kvällen ska jag och Bitchen käka på kinarestaurang :) Mums! Sen ska vi åka hem till henne och sova där :P På lördag är det ESC :D Repris från förra året, tack! Hehe, eller jag menar ju inte själva ESC, utan att vi hade så jävla roligt när vi kollade på det ;P hehe.. Nåja, ska bli en kul helg :)

Nähä, nu ska jag väl ta och sluta skriva.. Har slut på ord. Ha en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback