Skolan

Nu är jag i skolan! Har varit och kollat lite på stan och så med Bitchen :) ringde till tandregleringen imorse för min tandställning lossnat lite grann :/ och ringde även till gymmet för att kunna få tillbaka mina pengar.. Och chefen va astrevlig :D han sa att det inte va några problem alls och att det bara är att komma förbi och hämta pengarna! Ja det krånglade lite i lördags och hur som helst Angelina fick sina pengar tillbaka men inte jag, men nu har det ju löst sig som tur är :)
Så vi ska börja simma istället, det är kul det också :)

I alla fall.. Hehe.. Helgen har varit intressant och kul och ja, perfekt :D.. hehe.. sex-snack och en massa flumm, hehe fyfan helt underbart :D.. "tatatataaaa-papapapaaaaaaaa"...hahaha...bara jag och Bitchen som fattar det där ;)

Än så länge är det soft i skolan, skönt :) men det är ju bara måndag.. Så det blir ju säkert massvis med saker att göra till slutet av veckan :/ nåja jag har överlevt förr och lär överleva igen ;) hehe..

Aja nu ska jag sluta skriva! Tandläkaren 16.15 och sen ska jag hemåt, först förbi gymmet och hämta ut mina pengar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback