Lista :P

Nu är jag äntligen klar med engelskan och har mailat den till min lärare! Så i brist på annat att göra fyllde jag i den här listan, som jag snott från Bitchens blogg :P<



1. Vad heter du? Niina

2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Inget annat, är nöjd

3. Vilket stjärntecken är du? Lejonet

4. Vilken årgång är du? 90:a

5. Vart bor du? Södermanland

6. Bott utomlands? Nej

7. Flyttat antal gånger? Några gånger :P

8. Vart skulle du vilja bo? I en stor lägenhet, i en storstad :P

9. Vilken skolklass? SE2b, Nyköpings Enskilda Gymnasium

10. Vad vill du bli när du blir äldre? Något som ger mycket pengar :P

UTSEENDE

1. Hur lång är du? 159-160 cm

2. Hur mycket väger du? Man frågar inte en tjej om sådant :P

3. Hårfärg och frisyr? Brunt och långt

4. Ögonfärg? Mest grön/blå

5. Mest nöjd med? Måste jag välja bara en kroppsdel? ;)

6. Minst nöjd med? Det vet jag inte riktigt.

7. Skostorlek? 36/37/38 beroende på tillverkare

8. Glasögon? Nope

9. Har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen, piercing i näsan


FAVORITER

1. Filmer Har nog ingen favorit direkt...

2. Låtar? Tycker om det mesta, har ingen favorit.

3. Årstider? Sommar :)

4. Mat/dryck? Lasagne :D.. men favoritdryck? Har väl ingen direkt :P

5. Djur? Mina hundar :D

6. Färg? Blå!

7. Parfym? Paris Hiltons parfym som heter likadant som hon själv :P

8. Tv-program? O.C!

9. Ämne i skolan? Ekonomi och engelska :)

10. Sysselsättning? Umgås med Marko, min Bitch och ta det lugnt!

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka? En svart från Gina Tricot

2. Vad använder du just nu för skor? Ett par blå-vita

3. Favoritfärg på kläder? Svart, eller det använder jag mest iaf :P

4. Favoritmaterial på kläder? Har inget

5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En underbar klänning från Scala!

6. Favoritaffärer? Scala is the shit! Men sen finns det andra affärer jag gillar nästan lika mycket :)

7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Inte sååå mycket.. Faktiskt!

8. Favoritmärke? Har inget

9. Vad har du för byxstorlek? Öh, jag vet inte.. Det beror på vad det är för tillverkare!

10. Vad har du för tröjstorlek? S/M

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Ville

2. Var har du i din:

a) Jackficka just nu? Ingenting

b) Skolväska just nu? Skitmycket grejer... Ett hänglås med nyckel.. Schema... Jag orkar inte rabbla upp allt :P

c) Handväska eller liknande just nu? Se ovan :P

3. Vad är du beroende av? O.C :P

4. Vilket land kommer du i från? Född i Sverige men är finsk :D

5. Vilken sorts lypsyl använder du? Bitchens lypsyl :D

6. Vad tror du på? Ja du...

7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Tillhör kristendomen, men är inte troende

8. Vad köpte du senast? Ett diadem :)

9. Har du nåt husdjur? Söta små chihuahuas :)

10. Vad bor du i? En lägenhet :P

GREJER

Plånbok: Ljusblå, men ska införskaffa en ny snart nån gång

Tandborste: Två gula och en grön, tror jag den är iaf.. Minns inte :P

Smycken: Har på mig ett armband jämt, som jag fått av min gudmor. Annars brukar jag ha på mig halsbandet jag fick av Marko i julklapp, en klar favorit :)

Solglasögon: Svarta

Underkläder: En turkos BH och ett par stringtrosor

Nagellack: Använder inte nagellack :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm...sno min lista bara:P..gör det:p..haha..Men intressant att läsa,även fast jag visste alla svaren innan:P..haha

2007-03-16 @ 19:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback