Helgen :) + Uppdatering

I fredags la jag min mobil bredvid tangentbordet i datorsalen i skolan.. Och tänkte att där ligger den bra. Sen helt plötsligt tar en kille i ettan MIN mobil och börjar pilla på den och när jag märker det så säger jag nåt i stil med "ööh, det där är min mobil" han blir lite generad och säger "oj, jag trodde den va min.." haha.. :P Aja.. :P
Jag va den enda eleven som gick på tyskan i fredags :S så jag fick välja va vi skulle göra :) då sa jag att vi kan kolla på en kortfilm. Den va 12 minuter lång. Sen fick jag sluta ungefär :P hehe de va nice :) men att alla andra skolkar bara för att det är håltimme innan? Korkat.
Sen på kvällen kom Marko och vi tog det lugnt, drog till brorsan en sväng och va där en stund.. Sen åkte vi en sväng till Nyköping, svängde förbi Brandkärr :P åt på Max.. Och jag säger en sak.. Jag håller mig till Mcdonald's i framtiden! Godare och billigare än Max. Hehe.. Sen hem, mysa, sova :)

Igår drog Marko med mig till Sthlm för att kolla runt lite där.. Jag ville i och för sig ha en massa saker men hade inga pengar.. Och Marko verkligen insisterade på att köpa allt åt mig.. Fast jag sa nej. Jag tänker inte snylta på hans pengar..! Hehe.. Nåja. Sen åkte vi hem till honom och va där en liten stund, så kom vi hem till mig lagom tills Melodifestivalen började :) som dessutom va i Nyköping, men ja, fyfan denna schlageryra jag höll ju på o bli knäpp i huvet :P hehe.. Skönt att det är över! Så vi kolla på Melodifestivalen och la oss sen, fast vi pratade jättelänge innan vi somnade.. Vi somnade nån gång efter midnatt :P hehe.. men det va kul :)

Idag vaknade vi rätt tidigt men ändå inte :P vi skrattade massa och hade det roligt :) och så har vi gjort tacos :) de va gott :) Nu tar vi det bara lugnt... Ska väl ta o mysa snart :) Hehe.. Nåja, idag blir det en softardag! Ska bli riktigt skönt!



Jaha det blev inte så mycket mys efter att jag skrivit klart det där.. Marko och brorsan drog iväg för att försöka fixa den ena av Markos två bilar.. Och dom är fortfarande inte tillbaka, för sen drog dom till syrran och skulle hjälpa till med en grej där. Nåja, så jag bestämde mig för att ta ett långt och härligt bad istället :) det va välbehövt! Jag la mig i badkaret och hällde i massa badskum (som jag fått av Bitchen), slog på musik och bara låg där och njöt.. :D underbart..! Så nu ska jag väl sitta här och äntligen lägga in alla bilderna från mobilen på datorn och fixa lite grann i min bilddagbok...! Hehe.. :) God kväll! :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wohooo! jag nämndes i bloggen:P..haha..Nä men kul att du använder badskummet i alla fall:D...Hoppas det luktade gott..ananrs är det ju mitt fel..hahha...Nu ska jag se om din bilddagbok funkar!

2007-03-04 @ 20:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback