Den här veckan!

Ja den här veckan har varit bra :) faktiskt...även fast jag haft mycket att göra, eller, det kan ju vara så att den varit bra för jag förnekat allt jag måste göra egentligen :) har en argumentationsanalys i svenskan tills imorrn, men den är rätt enkel trots allt.. Och så har vi börjat med bokföring i ekonomin! Jag kan ärligt talat säga att det går bra :) hehe..

Igår sluta vi tidigt :) redan vid 2-tiden, så jag och Angelina tänkte ta våra respektive bussar hemåt ungefär samtidigt :P men så fick hon den briljanta idén att hon kan hänga på hem till mig istället :) så vi körde på det, vilket va skitkul :D och så fick hon äntligen se hur jag bor nu också :P hehe.. i helgen ska vi va här igen, kolla på Melodifestivalsfinalen och så :) mysa med mina hundar såklart ^^ hehe.. :D

Nu håller jag på med den där analysen iaf.. Har bara avslutningen kvar :) sen är den klaaar! Wieho! Hehe.. Men sen är det engelskan också...och historian...och tyskan..aja men skitsamma jag är glad ändå :D hehe..

Apropå tyskan, vi har flyttat tyskan från fredag eftermiddag till torsdag eftermiddag :) så jag slutar 11.15 på fredagar! :D underbart! Slutar 11.15 på tisdagar också :D fyfan va underbart! Men sen slutar jag i och för sig väldigt sent på onsdagar..och rätt sent på torsdagar.. Och måndagar är helt vanliga dagar bara :) men iaf.. skönt att sluta tidigt på fredagar..! :) Nåja..

Så imorrn ska Bitchen hänga med mig hem och vi ska först till Intersport och införskaffa lite träningskläder, eller hon ska, jag måste vänta tills slutet av månaden.. men iaf :) fick pengar av pappa idag till gym-kort åtminstone, så vi ska köpa det imorrn på vägen hem till mig :) det ska bli nice att börja träna :D vi tänkte att vi ska simma, gymma och gå på spinning :)..sen får vi väl se ifall vi hittar nåt annat roligt också! :) kanske tar vi oss en simtur redan på lördag? Får ta och nämna idén för Angelina, så hon tar med sig badkläder hit :)..

Nä nu ska jag skriva klart analysen och sen ska jag va med Marko! Ha det bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback