Så var det ja

Jag inhandlade ännu ett plagg i fredags...kanske borde lugna ner mig lite?? Det här är inte alls likt mig! Men nåja. Köpte i alla fall en klänning från Gina Tricot, den va dessutom extra lockande eftersom den va på rea ;) Bild kommer lite senare.
Hade kul i helgen! Angelina skulle varit hos mig från igår till idag eller imorrn, men hon fick ont i ryggen så hon åkte hem redan igår kväll! Sånt som händer, hoppas bara hon mår bättre idag!

Igår kväll kände jag återigen hur mycket jag saknar Marko. Jag skulle gå och lägga mig och det slog mig att jag kommer somna alldeles ensam i den där enorma sängen... Hoppas, hoppas, hoppas att vi ses snart! Det är nog inte särskilt många som kan förstå min saknad... Att gå från att ha tillbringat nästan varje dag och natt tillsammans i 10 månader till att inte ens kunna prata med varandra i telefon är väldigt jobbigt! Jag kan åtminstone glädja mig över att efter det här, så har vi hela livet på oss tillsammans! *längtar tills dess*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa men för det första, rea är alltid bra:p särskilt för plånboken! haha, och dessutom mår man bra av rea:p..hehe
men jag känner en tendens av att ett litet shoppingbehov har dykt upp hos oss! Fast, vad kan vara bättre än 16 dagars shopping och skojjiga saker på gotland?? Finns inget:P så lets have fun!

2007-07-17 @ 10:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback