Lista jag snodde från Emma!

Jag har en:
[X]Mamma

[X]Pappa

[ ]Styvmamma

[ ]Styvpappa

[ ]Styvsyskon

[X]Bror

[X]Syster

[ ]Brorson

[ ]Brorsdotter

[ ]Systerdotter

[X]Systerson

[X]Mobiltelefon

[X]Eget badrum

[X]Eget rum

[ ]Swimmingpool

[ ]Hot tub

[ ]Gästrum

[X]TV

TOTAL: 9


[X]En säng större än normalt

[X]Mer än 4 par skor

[X]Solglasögon

[X]Klocka

[X]mp3/Ipod

[ ]Ett fungerande PS2

[ ]Nintendo Wii

[X]Xbox som fungerar

[ ]Nintendo 64 som fungerar

[ ]Gameboy/Advance

[ ]Gamecube

[ ]Nintendo DS

TOTAL: 6

[ ]Pokerbord

[ ]Basketkorg

[ ]Hockeyspel

[ ]Biljardbord

[ ]Pingisbord

[ ]Fooseball

TOTAL: 0

[X]Nattduksbord

[X]Stereo på rummet

[X]CD-spelare

[ ]Har något klädesplagg från Abercrombie och Fitch eller Hollister/ AE

[ ]Dina föräldrar har gett dig kreditkort/atm kort

TOTAL: 3


[ ]Jobb/Sommarjobb

[/]Shoppar minst en gång i veckan (några ggr i månaden brukar det väl bli, så genomsnittet blir nog 1gg/v)

[X]Har dyr parfym/cologne

[X]AIM/MSN

[X]Kamera/Videokamera

[X]Telefon

TOTAL: 4½


[ ]Skoter/MC/bil/fyrhjuling

[ ]Gitarr/trummor/basgitarr

[ ]Piano/Keyboard

[ ]Något annat instrument

[X]Varit på en kryssning

[X]Rest utomlands

[ ]Haft en personlig tränare

[X]Dyra smycken

[X]Träffat en kändis

TOTAL: 4


[ ]Platt/locktång

[ ]Har varit i en slagbur, som är till för baseball

[ ]Har 1000 spänn på dig just nu

[X]kreditkort, debetkort eller bankkort

[X]Rest i Europa

[ ]Varit på Hawaii

[ ]Varit i USA

[ ]Varit i Asien

[ ]Varit i Australien

[ ]Varit i Afrika

[ ]Varit i Sydamerika
TOTAL: 2


[X]Föräldrarna har bil

[ ]Jetski/Båt

[X]Husbil/vagn

[ ]Jag har en bil

TOTAL: 2


[X]Hemmagjord mat nästan varje dag

[ ]Suttit i en limo

[ ]Suttit i en helikopter

[ ]Äger en videokamera

[X]Egen Dator

TOTAL: 2

TOTAL SUMMA: 32½


1-23 = Ghetto Kid

24 - 33 = Vanlig

34 - 40 = Bortskämd Brat

41+ = Uppeklassens Snobb

Jag blev tydligen vanlig :) Tur är väl det! Bortskämd Brat vill man ju inte va.

Nä, nu ska jag se vad jag fick på posten, mamma ropade och sa att det va något som kom till mig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback