Jag längtar, längtar, längtar!!

Ja det gör jag! Som fan!...SNART! :D

Imorrn kommer det hit folk som ska fira mig :) inte för att jag fyller år imorrn, men det är enda dagen som passar :P haha.. Och Bitchen kommer, ska bli kul att se vad hon har köpt åt mig.. :D Vi ska dra och köpa en tårta på konditoriet som ligger här på samma gata.. Blir säkert bra ^^ hehe.. och syrran med familj kommer nån gång under dagen, perfekt att hon är ledig just imorrn :) Bror och far kan tyvärr inte eftersom dom arbetar. Men brorsans tjej och hennes syrra kommer iaf :P..sen vet jag inte om det kommer fler, tror iaf att Yvonne skulle dyka upp också :P.. Nackdelen med att fylla år på sommaren är att det är semestertider och dom flesta är bortresta :P men jag whinar inte, så länge mamma, syrran och Angelina kommer så är jag nöjd :D hihi..
Nu har jag inte särskilt mer att dela med mig av till er..! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback