I won't ever forget the way you made me feel that night back then

Nej jag kommer aldrig, aldrig glömma dom dagarna, dom kvällarna då jag sakta men säkert började öppna upp ögonen för dig. God gave me all I need when he gave me you. Så sant som det är sagt! Du är det bästa som hänt mig och jag är så lycklig över att jag har just dig. Jag är så otroligt glad över att jag verkligen öppnade upp mig själv och tillät mig själv att känna efter vad det var jag verkligen ville. Mitt hjärta sa att jag ville ha dig, jag lyssnade på mina känslor. Mitt hjärta började slå för dig, det slår för dig än idag och kommer för alltid att göra det.
Jag saknar dig så oerhört mycket just nu, känns som om det va evigheter sen du åkte. Ändå är det bara två dagar sen. Det är så tomt här utan dig, önskar att du kunde vara här med mig och att vi skulle somna bredvid varann, som alltid annars också. Det är bland det bästa som finns, att bara få ligga och hålla om dig. Bara mysa och sen mysa ännu mer.
Jag älskar dig så mycket, our souls are sown together and our hearts forever more.

Kommentarer
Postat av: marko

det var jätte gulligt skrivet älskling..
Nästa vecka så kommer jag hem jag saknar dig så otroligt mycke.. Jag älskar dg min vackra underbara niina jag längtar tills nästa lördag då syns vi det måste vi.. Vi får inte vara ifrån varandra på våran årsdag..

2007-08-25 @ 16:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback