God morgon!

Vaknade till vid 8 imorse men tänkte att jag ska sova länge idag! Fick jag det? Nej. För Cindi tyckte uppenbarligen att det va dags att gå upp, eftersom hon hoppade upp till mig och slicka mig i ansiktet och nosa, ja som hundar brukar göra. Haha.. Så då va det bara att kliva upp! Då blev hon glad och ville leka :P min lilla Cindi... :) så vi lekte en stund, kolla på tv inget bra alls så åt vi frukost (hon åt sin mat och jag åt min..paprika :P).. haha.. Jag äter inte frukost så ofta, men paprika är gott :)
I alla fall. Idag ska jag nog övningsköra lite :) Om vi får tid till det! Ska sova hos syrran idag eftersom vi ska på hundutställning imorrn. En av hennes hundar ska tävla :) Nej, nu ska jag iväg och göra nåt annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback