Glad idag :)

Idag känner jag mig på bra humör :) det beror på att jag ska hem till Bitchen och vara där över helgen :) fick lite lov från att ta hand om hundar m.m.! Skönt :D ska bli så kul i helgen!
Saknar Marko så otroligt mycket! Behöver vara borta hemifrån lite och göra nåt annat, istället för att bara tänka på hur underbart det vore om han va hemma.. Angelina råder bot på saken varje gång jag är med henne! Kanske borde flytta dit? :P haha.. :P
Jag har för övrigt fått en skitbra idé! Den involverar min digitalkamera, som jag inte använt på jag vet inte hur länge! Men nu kommer den till nytta iaf :) Vad jag ska göra blir en hemlis för tillfället..tihi jag är så hemlighetsfull ibland :P

Nåja, jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva faktiskt. Men ha en trevlig helg, det ska jag ha iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback