Lista

1. Var hittade du den här listan?
I Emmas blogg
2. Var är dina föräldrar födda?
Båda är födda i Kuusamo

3. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Hm..jag vet inte?

4. Favoritrestaurang?
Mcdonald's haha! ;)

5. När badade du i en pool senast?
Har ingen aning...

6. Har du varit med i någon skolpjäs?
Ja, när jag va liten.. :P
7. Hur många barn vill du ha?
Max 2 st!

8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Tycker väl inte illa om nån musikstil direkt..

9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Får inte rösta än ^^

10. Vad har du för TV-kanaler?
Typ de vanliga, som man brukar ha i lägenhet :P

11. Har du åkt moped någon gång?
Självklart!

12. Har du busringt någon gång?
Självklart!

13. Har du fått felparkeringsböter?
Nope

14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Jo, jag har hoppat fallskärm och vill hoppa bungy-jump!

15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Grekland

16. Har du en egen trädgård?

17. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Simpsons tror jag de blir :P

18. Kan du alla orden i nationalsången?

19. Badkar eller duschkabin?
Hm, det beror på va man känner för just då.. :P

20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Öh..jag vet inte..minns ingen film alls faktiskt :P

21. Favoritpizza?
Capricciosa

22. Chips eller popcorn?
Chips

23. Vilken färg på läppstift använder du?
Använder inte läppstift, smink är onödigt!

24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

26. Apelsin- eller äppeljuice?
Hm..bra fråga.. till frukost eller lunch? :P

27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Marko. Vi åt en tacorulle var.

28. Favoritchoklad?
Geisha :D

29. När röstade du senast?
Har aldrig röstat, är inte myndig :P

30. När åt du en hemodlad tomat sist?
Aldrig?
31. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Öh..tror inte de? :P

32. Är du bra på matlagning?
Jodå, jag vill påstå att jag är rätt hyfsad iaf!

33. Klarar du att tanka själv?
Jo vem gör inte de?

34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

35. Pepsi eller Coca Cola?
Coca Cola tror jag nog..

36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

37. Vad var det senaste du handlade?
Öh.. en geisha chokladkaka igår ^^

38. Har du kräkts offentligt?
Joo, höstlovet 2005 när jag va magsjuk o spydde vid e4:an.. :P

39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Den sanna kärleken har jag redan hittat, så mångmiljardär ;) hehe

40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Nja, inte direkt..kärleken växer fram med tiden :)

41. Har du ringt något betalnummer?
Nä de har jag inte!
42. Kan man vara vän med sitt ex?
Ja, det kan man faktiskt! Jag är vän med ett av mina ex så :P

43. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Hm, det va nog mamma när hon hade fått sin hjärnblödning

44. Hade du mycket hår som liten bebis?
Jo, enligt bilderna iaf ^^

45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Jag har ingen aning.. den vanliga antar jag.. :P

46. Vad har du i din väska?
En kalender, penna och sudd :P
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Nå, det är väl att kolla på tv i så fall :P
48. Vad är du tacksam för idag?
Att mina kära morföräldrar finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback