Sportlov

Ja det har hänt en hel del den här veckan. Eller kanske inte hänt men känns som om jag rest runt lite iaf :P eller.. inte rest runt heller egentligen.. mest..åkt fram o tillbaka mellan olika ställen :P typ :P

Fredag
Äntligen loooooooooov! :D Sov hemma

Lördag
Åkte till Angelina, sov där

Söndag
Firade Angelina och åkte sedan hem, sov hemma

Måndag
Firade brorsan som fyllde 18, grattis! ;P hehe.. Sov hemma

Tisdag
Åkte till Stockholm, sov hos Madilta :)

Onsdag
Åkte tillbaka till Nyköping, va med Angelina i stan en stund och vi handlade och så, åkte hem till henne och jag sov där.. Bitchen fyller år på riktigt, grattis! :D hehe :P

Torsdag
Kom hem, pappa fyller år, grattis! ;) Hehe.. Sover hemma

Fredag
Åker till Stockholm med Bitchen :D Weei! Fan va kul det ska bli! Vi ska möta Madilta en sväng på centralen också :) Sover hemma

Lördag, Söndag, Måndag
Är hemma och pluggar typ... Måste man så måste man...! :P

Jag kommer inte på så mycket att skriva.. Men den här veckan har varit bra, trots allt åkande fram och tillbaka! Haha.. Älskar ju att resa, så jag klagar inte så mycket egentligen :) bara på att jag vaknat tidigt typ varje dag.. Men då förstörs ju åtminstone inte dygnsrytmen! :P

Nu ska jag gå och prata med mina föräldrar :) ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback