Skolan

Jaha.. sitter här i skolan.. Har precis gjort lite trafikkunskap.. Så nu har jag det gjort för den här veckan :)
Folk i vår klass är STÖRDA!.. Jag sitter i stora datorsalen nu och dom håller på och kastar runt på dom där gröna grejerna som finns här inne vid varje tangentbord...fick nyss en av dom i huvudet.. Och inget förlåt fick man heller.. nej, nej.. Jävla idioter!!! Suck..... Ska bli skönt när den här skoldagen är över..!

Naturkunskaps-provet gick väl helt okej.. Jag har nog G iaf :) Kanske t.o.m. VG ;) hehe svarade ju på allt åtminstone.. Men mycket av det jag verkligen lärt mig kom inte med..känns det som iaf...

Nu ska jag skicka iväg mitt tyska-arbete om Oktoberfest till min mail.. Sen ska jag börja gå mot Rosvalla...så jag kan ta det lugnt när jag går dit.. :) skulle kunna ta bussen kvart över..men känner inte för det! Känner faktiskt för att gå.. Hör och häpna! :P haha.. Jaja...

Hoppas Angelina kommer imorrn! För det är så jävla tråkigt utan henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback