Skolan igen

Jaha nu har jag just haft min första lektion... Bitchen är inte i skolan idag heller, men hon har ju valt en bra dag att inte va här iaf :P.. hon missar väl inget viktigt så.. :) det är ju bra om man ser det från det perspektivet..men å andra sidan har jag skittråkigt utan henne.. nåja. Man kan inte rå för att man bli sjuk :P hehe..
På lunchen ska jag först gå o käka.. sen ska jag köpa födelsedagskort till Angelina och sen köpa stift, för jag har absolut inget stift alls.. Jobbigt.. Va tvungen att låna en av Hadfys pennor igår för att kunna skriva provet :P..

Jaha, jag åt faktiskt frukost idag...haha.. det va inte så gott. Såna där Kellog's All Bran.. Jag fick för mig att jag skulle testa nåt nytt...varför? :P det va helt onödigt..nåja.. Nu får jag väl helt enkelt äta upp det också eftersom jag ville ha det..suck...

Skulle egentligen gått på stan med Marko efter skolan, han skulle hämtat mig..för han skulle varit ledig idag.. Men han va tvungen att jobba idag för det va nån som va sjuk. Typiskt. Så det blir stan på lunchen istället.. Vad skönt det ska bli med lov! Vad ska jag göra på lovet då?

Lördag, Söndag
Åka till Angelina, va hos henne och fira henne för hon fyller 18 på onsdag :)

Måndag
Fira min kära bror som fyller 18

Tisdag
Va med Marko tror jag

Onsdag
Åka till Angelina :D.. hon fyller år, så vi ska laga middag och kolla på film :) sen ska vi även hälsa på en av hennes vänner i Nyköping på förmiddagen :)

Torsdag
Ta det lugnt hoppas jag!

Fredag, Lördag, Söndag
På fredag åker jag och Angelina till Sthlm :) sen åker vi hem till mig, är där hela helgen och sen åker hon hem på söndag :( men vi ses i skolan igen på tisdag :D

Måndag
Ledig, tror jag :S

Jaja, nu ska jag väl gå till aulan! Svenskan börjar snart.. Sen äntligen lunch! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback