Kiss my fat ass!

http://www.youtube.com/watch?v=VJ5unYaNd3c

Kiss my fat ass! Det är vad jag har lust att säga till Elin och Kristin i min klass!



Nåja. Nu till de goda bitarna :) Eller.. vilka goda? HAHA. Nej skoja bara. Jag har haft en bra vecka :) rätt så iaf.
Har fått tyskan, ekonomin, historian och svenskan avklarad. Nu har jag bara svenska-provet och historia-arbetet att göra den här veckan, sen är jag klar! :D Fast..ja.. det blir ju massa mer att göra sedan, men efter nästa vecka: LOOOOV! :D Äntligen! Mycket efterlängtat.

På lovet fyller min bror, Bitchen och min kära far år.. Jag kommer va ruinerad :P Eller det är jag redan, men ja skitsamma haha... Det är väl tanken som räknas? Jag har iaf en present åt Bitchen, men den köpte jag redan i december...tror jag iaf att det va :P Så ska väl komplettera det med ett födelsedagskort, sen är de klart :)

Men nu ska jag väl ta och läsa igenom min svenska uppsats igen och kolla ifall det finns nåt som jag kan förbättra... Kommer alltid på saker som kunde gjorts bättre när jag redan lämnat in, nu ska jag försöka hitta dom sakerna i tid :P hehe..

En sak till.. På lördag ska jag och Marko på bio i Stockholm :) det blir som en riktig dejt ;) haha.. Det ska bli kul :)

O.C. om 50 min! Yeeey! :D

Kommentarer
Postat av: Angel

Hell Yeah! Kiss my fat ASS!
Så jävla bra...sa precis det jag tycker och tänker....jävla ******!....*pustar ut* skönt att få ur sig det där:D...hehe...så pysmysigt...nu ska jag fortsätta med min analys:D!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback