I skolan

Fan va korkade folk är i vår klass! Haha... Fyfan.. Som Ilona på naturkunskapen: Men om man blandar röd med vit, borde den inte bli gult nån gång?
Ööööh ja justeja..det blir ju säkert gult.. INTE! Haha.. Och Elin då..så jävla trög hon är. Fattade inte hur man skulle räkna kalkylränta. Det va ju inte ens svårt?! Men, men.. Jag har börjat fundera rätt mycket på hur fan en del människor kunde få över 225p som det krävdes för att komma in på den här skolan?! Jag har faktiskt ingen aning om hur dom lyckades. Men aja.

Snart har vi idrott... Eller ja, om 1h och 25min. Vi ska gå mot Rosvalla om ett tag, tänkte vi :P Jaja..

Kanske uppdaterar senare :) om jag kommer ihåg..och har tid.. Blir en massa plugg idag! Kan typ inget av svenskan och vi har sv-prov imorrn :P Haha men ja, det löser sig, det gör det alltid :)



Gustaf Fröding "En kärleksvisa"


Jag köpte min kärlek för pengar
för mig fanns ej annat att få,
sjung vackert, I skorrande strängar,
sjung vacker om kärlek ändå.


Den drömmen, som aldrig besannats,
som dröm var den vacker att få,
för den, som ur Eden förbannats,
är Eden ett Eden ändå.

Jag fastnade för den där på nåt sätt.. japp.. Men nu ska jag gå o lägga mig...! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback