Håltimme...

Att ha håltimme och inte ha nåt att göra är det värsta som finns i skolan..eller kanske inte det värsta men det är fan skittråkigt. Nu har jag iaf köpt födelsedagskort åt Bitchen :) fast kunde inte köpa stift, eftersom pengarna inte räckte till.. :P jaja.. Det är värt det iaf! :D hehe kan skriva med bläckpenna på tyskan ;P

Va och käkade på La Cucina och det va väldigt gott, som vanligt :) fyfan va mätt jag va efteråt! Hehe.. Åt biffstek med karljohansvampsås :) Snackade lite med Bitchens föräldrar :) Hehe fick veta va hennes mamma köpt åt henne :D sen fick jag veta vad det blir för tårta också :) undra om Angelina vet vad det blir för tårta? Eftersom jag inte har nån aning så skriver jag inget mer om saken här :P

Nu har jag gjort lite tyska, läst ut hela "boken" eller vad man nu ska kalla det vi läst :P om oktoberfest iaf! Sen när tyskan väl börjar, om typ en timme eller så, så ska jag översätta några ord som jag inte riktigt förstog.. Som ska va med i min gloslista :P vi måste ju skriva en sammanfattning av "das Oktoberfest" och göra en gloslista till varje kapitel.. Det ska lämnas in fredagen efter lovet.. Jag har dessutom inte ens börjat med historian, vilket är mindre bra :P nu har jag som mål att lämna in den fredagen efter lovet, så det blir till att plugga lite grann under lovet.. Nåja..

Nä, nu ska jag väl kika in på aftonbladet och se om det finns nåt intressant att läsa om.. Sen ska jag nog kika in på tjuvlyssnat.se och se om det kommit in nån ny tjuvlyssning :D haha.. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback