:)

Helgen va lyckad :) Vi såg Borat, den va väl bra :P fast inte så att man vill se den om och om igen :P Nåja.
Va med Marko hela helgen :D mkt mys! Sov hos honom lördag-söndag för första gången på lääänge...känns det som iaf! Känns som om vi varit hos mig ganska mycket nu på sistone :P

Och idag har varit en otroligt seg dag! Känns som om vi inte gjort nåt överhuvudtaget :P Haha.. Fast svenskan va kul, vi kollade på en film om olika dialekter o så :)

Måndag:
Inget

Tisdag:
Inget

Onsdag:
Musik-presentationen ska vara klar

Torsdag:
Stooooort naturkunskapsprov, skit också, måste plugga innan dess!

Fredag:
Historia-arbetet ska lämnas in
Tyska-arbetet ska lämnas in (men den är jag redan klar med, så ska lämna in den på onsdag)

Veckan efter lovet ska jag lämna in ett annat tyska-arbete, ja vi får massor att göra i tyskan hela tiden... Sen vet jag inte ännu vad mer jag har att göra då :P

Jaha, snart är det lov iaf! Men det känns som om den här veckan kommer gå väldigt, väldigt sakta.. Typiskt! Nåja, det spelar väl ingen roll antar jag.. Skönt med en veckas lov iaf :) Men måste verkligen börja läsa den där Moment 22, så jag kan göra min bokanalys.. Fast det kommer säkert gå bra :)

Nä, nu ska jag väl ta och kolla så att allt är okej med min musik-presentation.. Måste kolla så att den är helt klar, inte för att jag lagt ner så mycket tid på den, prioriterar inte direkt musiken först :P

God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback