Bitchen 18 år!

GRATTIS! :D Hehe.. Idag har jag vaknat jättetidigt, åkt hem från Sthlm och sedan spenderat hela dagen med Bitchen :D hehe vi handlade på max 15 min :P det tyckte jag va  duktigt gjort, speciellt eftersom vi är två matgalna tjejer! Haha...

Angelinas förklaring på oss
Vi är som golfare, det(maten) ska va gott, gå snabbt och va gratis!
Haha klockrent :D

Nåja, idag har varit kul iaf :) vi har ätit middag...och ska väl börja göra dessert snart :P vi vara mycket nyttiga, fruktsallad ;) hehe...men det behövs efter idag! Vi har nog mumsat lite för mycket :S Hela godis-magsäcken va överfylld men mat-magsäcken va inte det, så vi va jättehungriga förut :P..jaja.. :P

Nu ska jag nog ta och sluta skriva iaf.. Men Marko kommer förresten bli glad, för det visade sig att jag kan va med honom i helgen trots allt! Hehe.. På fredag ska jag och Bitchen till Sthlm! :D Weeei! Bio och en massa shopping, eller ja ...massa och massa vet jag inte... men ska iaf kolla runt en hel del! :P

God natt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback