Är i skolan

Japp, nu sitter man här i skolan.. har inte lektion förrän om, typ, 40 min kanske? Nåt sånt iaf :P Bitchen sitter bredvid mig o skriver en egen blogg ;)
Måste bara påstå att vår engelska lärare är mkt, mkt flummig! Haha! "Help me to help you, help me to help you!" ...hehehe.. :P Man måste ha sett Scrubs för att fatta det där ;)
Jaja iaf. I helgen ska jag hem till Bitchen o stanna där tills på söndag :D Yeeey! Försöker komma på nåt att göra när hon fyller 18, tänkte först att vi kan åka till Stockholm och gå på bio och käka nån fin middag..men det lät lite för mkt som en dejt :P så ja, nu är jag idélös igen :P

Hmm... jag har rätt mkt att göra nu inför nästa vecka..

Måndag:
Tyskaprov
Historiaförhör

Tisdag:
Ekonomiprov

Onsdag:
Inget än så länge

Torsdag:
Inget än så länge

Fredag:
Svenskaprov
Svenska uppsats
Historia-arbete

Jaja men det går säkert bra :) Måste tänka positivt, annars går det fan åt helvete :P
Ja iaf, så i helgen ska vi flumma massor :D

Ha en bra dag! :P


Kommentarer
Postat av: Angel

Help me to help you..haha..:P...
Want to take a ride? tell me when you het there....hahahha..:P...

Yeah..flumm på hög nivå=)

2007-02-01 @ 13:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback