Allt och inget

Musiken i skolan är skittråkig.. Men måste man så måste man! Nåja, jag va tvungen att sjunga idag och det dessutom i en mic! Fyfan..! Jag som är så himla blyg och dessutom inte kan sjunga för fem öre ens en gång :P.. haha.. Aja men det gick väl sisådär iaf, sjöng lite grann :P haha...

Imorrn ska Angelina äntligen få tillbaka pengarna jag är skyldig henne.. Vi hann inte med det idag :P men ååh va jag har lust att shoppa! Jag vill verkligen ta alla pengar jag har och slösa bort dom på en massa kläder och diamantringar :P hehe.. Nåja man kan ju inte bara göra så.. :P hehe..

Nä, nu ska jag väl, till sist, ta och börja med mitt historia-arbete.. Jag har fortfarande som mål att lämna in det på fredag och om jag inte hinner så får jag skjuta upp det tills på måndag :).. Hehe.. Men det blir säkert bra :D..

O.C. idag! :D Yey! Längtar! Nåja, ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback