Voi voi

Det suger att va sjuk! Men är på bättringsvägen och kommer troligtvis kunna gå till skolan på måndag.. Vilket är bra, har missat hela veckan nu! Förutom studentmössprovningen och geografin i onsdags, men det räknas knappt.
Har formaterat om hela datorn så den är snabbare nu, det va min käre bror som hjälpte till med det! Så det känns skönt att den är snabbare i alla fall. Måste lägga in bilderna och skolarbetena på datorn igen, skolarbetena är väl viktigast egentligen!
Snart ska vi väl åka hem till min syster en sväng också, vilket ska bli trevligt. Har inte gjort särskilt mycket den här veckan mer än att ha snorat och försökt prata så lite som möjligt, haha.. Nåväl, är väl frisk snart hoppas jag!
Nej men nu ska jag väl kolla in några bloggar och sen ska jag väl dricka te, eller nåt. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

krya på sig (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback