Suck..

Vaknade inatt och hade skitont i halsen... Bad morsan ringa och sjukanmäla mig på morgonen. Det hade hon gjort. Angelina blev sur för att jag inte hört av mig mitt i natten och sagt att jag va sjuk.

Så idag har jag kurerat mig själv och så förnyade jag vår prenumeration på Norton Antivirus.. Har inte fått mycket mer gjort än det faktiskt, men orkar man inte så orkar man helt enkelt inte.. Tror inte jag ska till skolan imorrn heller. Det är i och för sig högskoleinformation men det behöver jag egentligen inte gå på eftersom jag vet rätt mycket redan.. På onsdag måste jag dock gå eftersom det är studentmössprovning.. Det hade jag inte tänkt missa!

Kul att man för övrigt får veta saker också. Hmpf. Nåväl. Över till annat.

Den här helgen va så underbar att jag inte ens kan beskriva det i ord..! Att få somna bredvid min älskade, att få vakna upp bredvid honom, att få känna hans närhet.. Det finns verkligen inget bättre! Min och Markos kärlek är äkta. Det är inget sånt förhållande som dom flesta ungdomar idag har. Ni vet, såna som träffas via internet och säger sig älska varandra efter bara några veckor-en månad.. Den så kallade kärleken är inget att ha.. Det är såna som tröttnar på varann efter ett tag och gör slut, såna som bråkar med varann över småsaker och såna som verkligen stör sig på minsta lilla fel.. Jag har själv sett flera såna förhållanden i min omgivning så jag vet vad jag pratar om.. Nåväl, så kan det va!

Nu ska jag snart kolla på Extreme Home Makeover och dricka te. Det behövs! Ha det så trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback